Photobucket
Name:

Komentarze:

16.08.2012, 06:10 :: 212.203.71.194
PdWvmVTy
angh Posted on @bzofik: ale co Ty sie chwytasz ocen potlari, potem ocen ludzi. Grajze sobie w co chcesz. Co mnie interesuje fallout 1 i 2? fajne byly. f3 mi sie juz nie podobal. i nie ze wzgledu na grafike czy inne ze wzgledu na to, ze mial rozbudowane wspolczynniki, ktore nijak sie mialy do rozgrywki. Jezeli zrobili by go tak samo, jak bioshocka czy half life byl by chyba znacznie lepszy. Ten sam zarzut co do ME2 mozna by to zrobic jako strzelanke, roznicy by nie bylo. A dialogi w me2? grales w to? Ja po jakims czasie przestalem sluchac co sie dzieje, i lecialem wszystko wg klucza gora to podescie mile i dobre, a dol to zle i paskudne. I tylko szlag mnie trafial, gdy rozmawiajac z kims chce dac odpowiedz typu: bede mily i grzeczny, a facet ni z tego ni z owego zaczyna jebac druga osobe z gory na dol sorry, komplentnie nie mialem poczucia jakiejkolwiek kontroli nad postacia.I nie, nie mam podzialu na stare/nowe. baldur to zwykly h&s, torment jest ok, wiedmzin to kicha, a dragon age jest fajne. Yakuza 3 to rpg jakich malo, a dead space to kicha. ME 1 jest lepszy niz 2, oba sa jednak fajniutkie, ale alpha protocol nie jest. I final fantasy 13 ma fajna historei, ale zaden z niego final fantsy. Za to resonance of fate wymiata. I o czym o swiadczy? o tym, ze kazdy ma inny gust i czego innego w grze szuka. Jezeli jakas gra aspiruje do bycia doskonala w danej dziedzinie, niech to robi. Jezeli nie daje rady, to jej problem, trzeba bylo rzeczy uproscic. Albo zrobic dobrze. I ja rozumiem, ze AP moze sie podobac, i bardzo dobrze. Ale dla mnie to taki drugi RDR ktos powaznie olal sprawe wewnetrznych testow.

01.02.2010, 13:25 :: 213.192.65.6
Woburn
Chcialbym jedynie dodac, ze to na scianach to naprawde farba... wyglada jak krew

14.01.2010, 17:50 :: 89.74.255.93
popatrzpodotykaj
widze ze malarz z gdanska :D "lechia" dojrzalam ;D

nawet tak spod tak straszych narzedzie moze wyjsc cos naprawde pięknego ;)