Photobucket
Name:

Komentarze:

08.05.2009, 23:56 :: 80.51.108.25
prowitamina
śmiesznie wyszło w okienku samochodu zdjęcia PANA dopaminy:) i widzę że dopamina zarabia, kolejna stówka do przodu ;)

08.05.2009, 08:18 :: 83.14.42.180
carool
fajnie fotka wyszla
A samochod to opel astra :D

07.05.2009, 10:24 :: 193.0.75.128
pannamiau
dopamina nie ma cycków, ale ma inne atrybuty dziewczęcia :D

07.05.2009, 09:14 :: 85.222.86.58
zpamietnikaokrutnika
Przyjemne, bardzo dobra robota (fajne grafitti, zacieki i samochód widmo :)))

07.05.2009, 08:53 :: 91.203.16.31
hezotart
jaki mandat?? :D

07.05.2009, 00:34 :: 90.156.82.89
utrop
heh...ciekawe jaka to marka samochodu;D

06.05.2009, 23:03 :: 89.229.8.157
czekdisaut
to nawet lepiej

06.05.2009, 23:01 :: 193.110.229.12
multiwitamina
potwierdzam nie ma cycków

06.05.2009, 22:53 :: 91.94.10.121
dopamina
`nieeeee!!! dopamina nie jest dziewczyna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

06.05.2009, 22:51 :: 89.229.8.157
czekdisaut
to dopamina nie jest dziewczyną?

06.05.2009, 21:30 :: 77.253.38.149
chodza-ulicami-ludzie
ale drogówka z niego;p

06.05.2009, 19:41 :: 79.190.255.194
larson
zzzzzziuuuuuum

06.05.2009, 19:30 :: 89.74.179.165
folje
huhu, ale zajebiście wyszedł ten kompletnie rozmyty samochód na tle reszty 'stałości' - so good one! :D

06.05.2009, 16:48 :: 81.190.56.152
Prostaczek
Bardzo szybka fura:)

06.05.2009, 16:04 :: 83.29.227.41
imm
ładne napisy ;]